Asiakastilin valikot

Asiakastiedot
Asiakastilisi etusivulla sivulla näet yleisnäkymän Zalando-asiakastiedoistasi. Sivulla näytetään käyttäjätietosi, viimeisimmät tilauksesi ja palautuksesi, laskutus- ja toimitusosoitteesi sekä tiedot uutiskirjetilauksistasi. Voit myös muokata edellä mainittuja tietoja suoraan tältä sivulta.

Voit myös tarkastella pakettisi kulkua klikkaamalla haluamasi tilauksen kohdalta linkkiä "Toimituksen seuranta netissä". Pääset sivulle, josta näet tarkat tiedot pakettisi tämänhetkisestä olinpaikasta.

Tilaukset
Asiakastilin kohdassa "Tilaukset" on listattu kaikki tilauksesi Zalandolta. Näet jokaisen tilauksen kohdalta, onko tilaus käsiteltävänä vai lähetetty. Klikkaamalla "Tarkastele tilausta" pääset tarkastelemaan kunkin tilauksen tietoja. Klikkaamalla "Näytä kaikki tilaukset" saat jälleen esille yleisnäkymän kaikista tekemistäsi tilauksista.

Palautukset
Asiakastilin kohdassa "Palautukset" pääset tarkastelemaan palautuksiasi ja niiden tilaa.

Jos olet unohtanut tulostaa palautusilmoituksen tai olet kadottanut sen, voit ladata sen täältä uudestaan PDF-tiedostona klikkaamalla "Lataa palautusilmoitus" kyseisen palautuksen kohdalta. Voit tulostaa palautusilmoituksen niin monta kertaa kuin haluat, mutta ilmaiseen palautukseen oikeuttavan palautuskortin voi käyttää vain kerran yhtä tilausta kohden. Jos tarvitset uuden palautuskortin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tuotteen palautus
Asiakastilin kohdassa "Tuotteen palautus" saat ohjeet palautuksen tekemiseen ja voit kirjata palautuksen asiakastilillesi.

Voit tehdä uuden palautuksen klikkaamalla "Palauta tuote nyt". Valitse tilaus, josta haluat palauttaa tuotteita, klikkaamalla "Palauta tuote tästä tilauksesta". Lisäohjeita palautuksen tekemiseen saat täältä.

Käyttäjätietojen muokkaus
Asiakastilin valikon kohdassa "Käyttäjätietojen muokkaus" voit tehdä muutoksia asiakastilisi käyttäjätietoihin: Pääset päivittämään sähköpostiosoitteesi, vaihtamaan asiakastilisi salasanan tai muokkaamaan nimitietojasi. Voit myös tallentaa matkapuhelinnumerosi, mikäli haluat paketin saapumisilmoituksen tekstiviestinä sähköpostitse lähetettävän ilmoituksen sijaan.

Muutosten tekeminen onnistuu näin:

  • Klikkaa ruutua, jossa haluat tehdä muutoksia.
  • Syötä ruutuun uudet tiedot.
  • Klikkaa lopuksi "Tallenna" muutosten vahvistamiseksi.
     

Osoitetiedot
Asiakastilin kohdassa "Osoitetiedot" voit tallentaa laskutus- ja toimitusosoitteesi tulevia tilauksia varten. Laskutusosoitteita voi olla kerrallaan vain yksi, mutta voit halutessasi tallentaa asiakastilillesi useampia toimitusosoitteita. Voit lukea lisää osoitekirjan hallinnasta täältä.

Otathan huomioon, että osoitteenmuutokset tulee tehdä aina ennen tilausta. Osoitetietojen muuttaminen tilaukseen ei ole mahdollista tilauksen vahvistamisen jälkeen.

Maksutavat
Tarjoamme verkkokaupassamme seuraavat maksuvaihtoehdot: verkkopankki, luottokortti, PayPal, lasku ja Zalando-etutili.
Klikkaamalla asiakastilin valikon kohtaa "Maksutavat" voit tarkastella käytettävissäsi olevia maksutapoja. Lisäksi voit määrittää haluamasi maksumenetelmän oletusmaksutavaksesi. Näkymän vasemmalla puolella näet tämänhetkisen oletusmaksutapasi. Oikealla puolella näytetään muut käytettävissäsi olevat maksutavat. Jos haluat valita eri maksutavan kuin mikä sinulla on nyt käytössäsi, klikkaa linkkiä "Tee tästä oletusmaksutapa" sen vaihtoehtoisen maksutavan kohdalta, josta haluat tehdä oletusmaksutapasi.

Lahjakortit ja etutilin saldo
Asiakastilin kohdassa "Lahjakortit ja etutilin saldo" näet Zalando-etutilisi saldon ja voit ladata lahjakortteja etutilillesi. Etutilille ladattuna lahjakortin voimassaoloaika on rajoittamaton, ja voit milloin tahansa kätevästi käyttää etutilin saldoa maksutapana tilauksesi yhteydessä. Kun haluat käyttää lahjakortin arvon tililtä, valitse vain tilausvaiheessa maksutavaksi "Veloita Zalando-etutililtä". Katso ohjeet lahjakortin etutilille lataamiseen täältä. Voit tarkastaa Zalando-etutilisi saldon sekä hyvitykset sinne maksetuista palautuksista asiakastilisi kohdasta "Lahjakortit ja etutilin saldo".

Uutiskirje
Jos haluat säännöllisesti tietoa uusista trendeistä ja Zalando.fi-verkkokaupan tarjouksista, voit rekisteröityä uutiskirjeen tilaajaksi asiakastilin kohdassa "Uutiskirje". Lisää rasti ruutuun "Kyllä, haluan sähköpostitse tietoa uutuuksista ja trendeistä Zalandolta" ja klikkaa "Tallenna". Tervetuliaisetuna saat 10% etukupongin, jonka voit käyttää seuraavan tilauksesi yhteydessä. Jos haluat peruuttaa uutiskirjetilauksen, poista rasti ruudusta ja tallenna muutokset.

Lisätietoa uutiskirjeestämme saat täältä.

Toivelista
Kun olet ostoskierroksellasi kirjautunut sisään Zalando.fi-verkkokauppaan, voit tallentaa sinua kiinnostavia tuotteita toivelistalle seuraavaa ostoskertaa varten. Klikkaamalla tuotesivun oikeasta laidasta painiketta "Lisää toivelistalle" tuote jää muistiin toivelistallesi, eikä sinun tarvitse etsiä suosikkituotteitasi uudelleen ensi kerralla. Voit myös helposti siirrellä tuotteita toivelistan ja ostoskorin välillä.

Voit tarkastella toivelistasi tuotteita joko asiakastilisi valikon kohdasta "Toivelista" tai klikkaamalla "Toivelista" verkkokaupan etusivun oikeassa yläkulmassa.

Kun haluat ostaa toivelistallasi olevan tuotteen, voit siirtää sen toivelistalta suoraan ostoskoriisi klikkaamalla tuotteen kohdalta painikkeesta "Ostoskoriin". Tilauksen päättämisen jälkeen tuotteet poistuvat automaattisesti toivelistaltasi. Voit koska tahansa poistaa tuotteita toivelistalta klikkaamalla tuotteen alta "Poista tuote".

 


Etkö löydä vastausta kysymykseesi?
Ota meihin yhteyttä

10% alennusta seuraavasta tilauksestasi? *

Tilaa Zalandon uutiskirje: saat 10% alennusta seuraavasta tilauksestasi. Lähetämme sinulle tarjouksia, tyylivinkkejä ja tietoa uusista trendeistä.

Tietosuoja-sivulta voit lukea lisää siitä, miten Zalando käsittelee dataasi.