Palautettujen tuotteiden hyvitys

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuksesi on saapunut Zalandolle ja olemme käsitelleet sen. Palautuksen rekisteröityminen kestää normaalitapauksessa noin 2 viikkoa rahdin ja palautuksen käsittelemiseen tarvittavan ajan mukaan lukien. Otathan huomioon, että pikatoimituksen toimituskuluja ei kuitenkaan hyvitetä, vaikka palauttaisit tilauksen. Hyvitystapa riippuu valitsemastasi maksutavasta: Jos olet maksanut…

  • verkkopankissa, anna tilinumerosi IBAN-muodossa kirjatessasi palautuksen asiakastilillesi, jotta hyvitys voidaan maksaa pankkitilillesi. Jos et halua antaa tilitietojasi palautuksen kirjaamisen yhteydessä, lähetä tiedot meille yhteydenottolomakkeen tai chatin kautta. Kirjoita viestiin tilinhaltija, tilinumerosi IBAN-muodossa, pankkisi BIC-koodi sekä tilauksesi tilausnumero.

  • luottokortilla, saat hyvityksen suoraan luottokorttitilillesi. Huomioithan, että luottokortistasi riippuen hyvitys voi näkyä myös alkuperäisellä veloituspäivämäärällä.

  • PayPalin kautta, saat hyvityksen suoraan PayPal-tilillesi. Sen, haluatko käyttää PayPal-tilillesi tulleen hyvityksen suoraan PayPalin kautta vai siirtää sen käyttötilillesi tai luottokorttitilillesi, voit määrittää itse PayPal-tililläsi.

  • laskulla, anna tilinumerosi IBAN-muodossa kirjatessasi palautuksen asiakastilillesi, jotta hyvitys voidaan maksaa pankkitilillesi. Jos et halua antaa tilitietojasi palautuksen kirjaamisen yhteydessä,  lähetä tiedot meille yhteydenottolomakkeen tai chatin kautta. Kirjoita viestiin tilinhaltija, tilinumerosi IBAN-muodossa, pankkisi BIC-koodi sekä tilauksesi tilausnumero. Lue lisää palautuksesta laskun yhteydessä kohdasta Pitääkö minun maksaa lasku, jos palautan tuotteita?

  • lahjakortilla tai etutilin saldolla, saat hyvityksen Zalando-etutilillesi. Lisätietoa saat kohdasta Lahjakortti palautuksen yhteydessä

Jos sinulla on kysyttävää hyvityksestä, voit koska tahansa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ota meihin yhteyttä!