Jotta voisimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin, käytämme sivuillamme evästeitä. Klikkaamalla eteenpäin hyväksyt evästeiden käyttämisen.Hyväksyn.

Reklamaatio

Huolellisesta laadunvalvonnasta huolimatta tuote saattaa joskus olla virheellinen. Mikäli tuotteessa ilmenee valmistus- tai materiaalivirhe, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme käsitellä asiasi tapauskohtaisesti. Sinulla on oikeus reklamoida tuotteesta, jossa on valmistus- tai materiaalivirhe, sekä viasta, joka on ilmestynyt normaalista käytöstä huolimatta. Reklamaatio ei ole oikeutettu mikäli tuotetta ei ole käsitelty varovasti, pesuohjeita ei ole noudatettu tai jos virhe on johtunut liiallisesta käytöstä.

Näin voit tehdä reklamaation:
1. Selitä lyhyesti, kuinka vika/virhe on tapahtunut.
2. Lähetä meille kuvaus klikkaamalla alla olevaa sähköpostipainiketta, niin pääset yhteydenottolomakkeeseemme. Valitse yhteydenoton syyksi Reklamaatio ja muista lisätä lomakkeeseen myös tuote- ja tilausnumero.
3. Käsittelemme reklamaatiosi mahdollisimman pian ja otamme sinuun yhteyttä muutamassa päivässä.

Jos paketista puuttuu jotain tai se on vahingoittunut toimituksen aikana, valitse yhteydenoton syyksi Toimitus ja maksu.

Et löytänyt vastausta?