Faq | Palautus & Hyvitys | Palautettujen tuotteiden hyvitys

Palautettujen tuotteiden hyvitys

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuksesi on saapunut Zalandolle ja olemme käsitelleet sen. Normaalisti tähän menee enintään 14 vuorokautta siitä hetkestä, kun olet jättänyt palautuksen logistiikkakumppanillemme. Huomioithan, että vaikka palautuksesi olisi seurantatietojen mukaan saapunut meille, sen käsittely saattaa olla vielä kesken. Otathan huomioon myös, että pikatoimituksen toimituskuluja ei kuitenkaan hyvitetä, vaikka palauttaisit tilauksen. Hyvitystapa riippuu valitsemastasi maksutavasta: Jos olet maksanut:

Meillä ei ole tiedossa palautusta 3 viimeisimmältä tilaukseltasi. Jos olet palauttanut tätä vanhemman tilauksen, tarkista päivitykset asiakastililtäsi.

  • verkkopankissa, anna tilinumerosi IBAN-muodossa kirjatessasi palautuksen asiakastilillesi, jotta hyvitys voidaan maksaa pankkitilillesi. Jos et halua antaa tilitietojasi palautuksen kirjaamisen yhteydessä, lähetä tiedot meille yhteydenottolomakkeen tai chatin kautta. Kirjoita viestiin tilinhaltija, tilinumerosi IBAN-muodossa, pankkisi BIC-koodi sekä tilauksesi tilausnumero.

  • luottokortilla, saat hyvityksen suoraan luottokorttitilillesi. Huomioithan, että luottokortistasi riippuen hyvitys voi näkyä myös alkuperäisellä veloituspäivämäärällä.

  • PayPalin kautta, saat hyvityksen suoraan PayPal-tilillesi. Sen, haluatko käyttää PayPal-tilillesi tulleen hyvityksen suoraan PayPalin kautta vai siirtää sen käyttötilillesi tai luottokorttitilillesi, voit määrittää itse PayPal-tililläsi.

  • laskulla, anna tilinumerosi IBAN-muodossa kirjatessasi palautuksen asiakastilillesi, jotta hyvitys voidaan maksaa pankkitilillesi. Jos et halua antaa tilitietojasi palautuksen kirjaamisen yhteydessä, lähetä tiedot meille yhteydenottolomakkeen tai chatin kautta. Kirjoita viestiin tilinhaltija, tilinumerosi IBAN-muodossa, pankkisi BIC-koodi sekä tilauksesi tilausnumero. Lue lisää palautuksesta laskun yhteydessä kohdasta Pitääkö minun maksaa lasku, jos palautan tuotteita?

Jos sinulla on kysyttävää hyvityksestä, voit koska tahansa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.


Etkö löydä vastausta kysymykseesi?
Ota meihin yhteyttä
CHAT

Chatbottimme on täällä apunasi. Jos botti ei voi auttaa sinua, sinut siirretään asiakaspalvelijalle. Chat-asiakaspalvelijamme auttavat sinua englanniksi.

Jos botti ei kuitenkaan pysty auttamaan sinua, se siirtää sinut asiakaspalvelijalle.

Soita meille

Asiakaspalvelijamme auttavat sinua mieluusti.

Postilaatikko

...mutta tyylikkäämpi

Tilaa Zalandon uutiskirjeet

Hallinnoi asetuksiasi

Mistä olet eniten kiinnostunut?

Lue lisää Tietosuojasta. Voit perua uutiskirjeen tilauksen koska tahansa maksutta.