faq | Pre-owned | Millä ehdoin voin lähettää tuotteita uudelleen kiertoon?

Millä ehdoin voin lähettää tuotteita uudelleen kiertoon?

Voit vaihtaa käyttämättä jääneet, uudenveroiset tuotteesi Zalandon lahjakortiksi. Vaihtoehtoisesti, Zalando voi halutessasi lahjoittaa tuotteiden arvon hyväntekeväisyyteen.

Kuinka voin laittaa tuotteen uudelleen kiertoon Zalandolla?

Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja.

Mitä kiertoon laittamilleni tuotteille tapahtuu?

Varastoimme tuotteet ja myymme ne tuotteelle sopivan sesongin mukaan, parhaan mahdollisen myyntikanavan kautta. Jotkin tuotteista soveltuvat parhaiten uudelleenmyytäväksi offline-kanaviemme kautta ja osa tuotteista taas soveltuu parhaiten online-myyntiin. Käytännössä otamme siis myyntiriskin puolestasi, luottaen siihen, että tuote saadaan myytyä myyntimahdollisuuksiamme hyödyntäen.

Ovatko kaikki tuotteet kelpoisia uudelleen kiertoon laitettaviksi?

Tuotteen kunnon tulee olla uudenveroinen. Emme voi hyväksyä:

- Tuotteita, joissa on käytön jälkiä (esim. tahra, reikä tai tuoksu)

- Hygieniatuotteita, kuten alusvaatteet tai uima-asut

- Tuoteväärennöksiä ja/tai tuotteita ilman tuotemerkkiä (tuotelappua)

- Lasten vaatteita

- Perusvaatteita, kuten tavalliset yksiväriset t-paidat

- Koruja, huiveja tai hattuja

- Tuotteita, joilla on vielä palautusoikeutta jäljellä (100 päivää)

Hyväksymme useimmat Zalandolla myytävät tuotemerkit - ja monia muita - mutta emme kuitenkaan kaikkia tuotemerkkejä. Myös meiltä ostetut pre-owned -tuotteet, jotka täyttävät kriteerimme, voidaan hyväksyä.

Mitä vaihtoehtoja minulla on korvauksen lunastamiseksi?

Voit päättää itse mitä haluat tehdä tuotteista saadulla korvauksella. Voit muuttaa sen joko Zalandon lahjakortiksi tai se voidaan lahjoittaa. Mikäli valitset lahjoituksen, Zalando lahjoittaa koko summan hyväntekeväisyyteen (Punainen Risti tai WeForest)

Kuinka korvauksen lahjoittaminen toimii?

Kun valitset lahjoitusvaihtoehdon, tuet valittua kohdetta luopumalla kiertoon laittamiesi tuotteiden korvauksesta. Korvauksen sijaan autamme lahjoittamalla kyseisen summan valitsemallesi hyväntekeväisyysjärjestölle.

Onko tuotteen oltava Zalandolta ostettu?

Jos muut ehtomme täyttyvät, tuotteen ostopaikalla ei ole merkitystä.

Mitä jos tuotettani ei hyväksytty?

Mikäli tarkistuksen yhteydessä havaitsimme, että tuotetta ei voi hyväksyä (esimerkiksi käytön merkeistä johtuen), lähetämme tuotteen takaisin sinulle tai kysymme lupaasi tuotteen lahjoittamiseksi.

Mikäli tuotetta ei saatu yrityksistä huolimatta toimitettua takaisin sinulle, tuote palautuu varastollemme ja sitä säilytetään 2 viikon ajan. Mikäli et ota meihin yhteyttä tämän 2 viikon aikana, tuote lahjoitetaan.

Pitääkö minun maksaa jotain? Onko tuotteiden lähetys maksuton?

Palvelu on 100% maksuton. Sinun ei tarvitse maksaa lähetyksestä tai palautuksesta.

Kuinka monta tuotetta voin myydä kerralla?

Voit laittaa kiertoon yhdellä kerralla maksimissaan 20 tuotetta. Ethän laita kiertoboksiin listaamiesi tuotteiden lisäksi muita, ylimääräisiä tuotteita.

Voinko lähettää useamman kiertoboksin yhdellä kertaa?

Tämä ei ole mahdollista. Voit lähettää ainoastaan yhden kiertoboksin kerrallaan. Kun lähettämäsi tuotteet on tarkistettu ja käsitelty varastollamme, voit rekisteröidä uuden kiertoboksin.

Lähetäthän kaikki tuotteet (maksimissaan 20) yhdessä kiertoboksissa. Mikäli boksi ei ole tarpeeksi suuri, rekisteröi ylijääneet tuotteet seuraavaan kiertoboksiisi.

Onko uudet, hintalapulliset tuotteet hinnoiteltu erilailla?

Kaikkien tuotteiden tulee olla uudenveroisia. Esim. hintalappu ei vaikuta tuotteen hinnoitteluun.

Pitääkö kaikissa tuotteissa olla pesulappu?

Ei. Riittää, että tuotteessa on tuotemerkki- sekä kokolappu. Pesulappu ei ole pakollinen.

Mistä löydän kiertoboksista saamani lahjakortin koodin?

Löydät koodin joko sähköpostistasi tai asiakastililtäsi kohdasta "Myydyt tuotteet ja lahjoitukset".

Mitä jos muutan mieleni?

Kun olet rekisteröinyt kiertoboksisi, sen rekisteröinti on peruttavissa hetken aikaa asiakastilisi kautta. Mikäli vaihtoehto ei ole enää valittavissasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.


Etkö löydä vastausta kysymykseesi?
Ota meihin yhteyttä
CHAT

Chatbottimme on täällä apunasi.

Soita meille

Asiakaspalvelijamme auttavat sinua mieluusti.

Haluaisitko 10% alennuksen? *

Tilaa uutiskirjeemme

Vastaanota uutuuksia ja tyyli-inspiraatiota Zalandolta sähköpostitse

Hallinnoi asetuksiasi

Mistä olet eniten kiinnostunut?

Lue lisää Tietosuojasta. Voit perua uutiskirjeen tilauksen koska tahansa maksutta.