faq | Toimitus | Vastaanotin tuotteen jota en tilannut

Vastaanotin tuotteen jota en tilannut

Olemme pahoillamme, että olemme lähettäneet sinulle väärän tuotteen.

Pyydämme sinua lähettämään väärän tuotteen takaisin meille. Merkitse palautuksen syyksi numero 9, "Väärä tuote".

Toimitettiinko väärä tuote tilaamasi tuotteen sijaan?

Voit halutessasi tilata tuotteen uudelleen Zalando.fi -verkkokaupasta. Jos olet jo maksanut tilauksen, lähetäthän meille tilitietosi yhteydenottolomakkeen kautta, jotta voimme tehdä hyvityksen kun palautuksesi on rekisteröity varastollamme.


Etkö löydä vastausta kysymykseesi?
Ota meihin yhteyttä
CHAT

Chatbottimme on täällä apunasi. Autamme mielellämme chatissa, voi olla että asiakaspalvelutiimimme vastaavat englanniksi.

Jos botti ei kuitenkaan pysty auttamaan sinua asiassasi, se siirtää sinut asiakaspalvelijalle.

Soita meille

Asiakaspalvelijamme auttavat sinua mieluusti.

Huomioithan, että odotusaika saattaa olla 3 minuuttia.

Haluaisitko 10% alennuksen? *

Tilaa uutiskirjeemme

Vastaanota uutuuksia ja tyyli-inspiraatiota Zalandolta sähköpostitse

Hallinnoi asetuksiasi

Mistä olet eniten kiinnostunut?

Lue lisää Tietosuojasta. Voit perua uutiskirjeen tilauksen koska tahansa maksutta.