Jotta voisimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin, käytämme sivuillamme evästeitä. Klikkaamalla eteenpäin hyväksyt evästeiden käyttämisen.Hyväksyn.

Palautuksen tekeminen

Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, voit palauttaa tuotteet ilmaiseksi. Tällöin sinun tulee kirjata palautus asiakastilillesi ja liimata palautusosoitteella varustettu tarra paketin päälle. Mikäli tilauksen mukana ei tullut palautusilmoitusta, voit kätevästi tulostaa sen asiakastililtäsi. Lisäohjeita tulostamiseen löydät täältä.

Näin teet palautuksen:
 

1. Kirjaa palautus asiakastilillesi
Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksillasi osoitteessa https://www.zalando.fi/kirjautuminen ja mene valikon kohtaan "Tuotteen palautus". Valitse tilaus, josta haluat palauttaa tuotteen, ja klikkaa "Palauta tuote tästä tilauksesta".

Jos maksoit tilauksen laskulla tai verkkopankissa, syötä nimesi, tilinumerosi IBAN-muodossa sekä pankkisi BIC-koodi.

2. Pakkaa palautettavat tuotteet laatikkoon ja kiinnitä palautuskortti laatikon päälle.
Pakkaa tuotteet huolellisesti niiden omiin alkuperäispakkauksiinsa. Tuotteiden lähetykseen voit käyttää muutakin kuin alkuperäistä Zalando-pahvilaatikkoa – tärkeintä on, että tuotteet on hyvin suojattu. Kiinnitä tarra, josta ilmenee lähetysosoite, paketin päälle. Jos käytät alkuperäistä Zalando-laatikkoa, varmista myös, etteivät vanhat osoitetiedot jää näkyviin. 

Jos haluat palauttaa usean eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, ota huomioon seuraavat seikat:

  1. Palauta tuotteet aina omissa alkuperäispakkauksissaan ja laita pakettiin JOKAISEN tilauksen palautuslomakkeet.
  2. Kiinnitä paketin päälle ainoastaan YHDEN tilauksen palautuskortti.
  3. Kaikkien palautettavien tilausten tulee olla saman asiakkaan tekemiä.

3. Vie Paketti PostNordin MyPack-pisteeseen
Voit jättää paketin samaan noutopisteeseen, josta olet sen noutanutkin. Suurin osa Siwoista, Valintataloista, K-marketeista ja Matkahuollon pisteistä ovat myös PostNordin toimipisteitä. Säilytä palautuskuitti, jonka saat MyPackiltä. Palautus on sinulle ilmainen – olemme maksaneet kulut puolestasi! Lähelläsi sijaitsevia MyPack-pisteitä voit etsiä täältä.

4. Hyvitys
Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on rekisteröity onnistuneesti. Lisätietoa hyvityksestä löydät täältä.

 

Et löytänyt vastausta?