Faq | Palautus & Hyvitys | Palautuksen tekeminen

Palautuksen tekeminen

Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, voit palauttaa ne ilmaiseksi. Kirjaa palautus asiakastililläsi ja liimaa tilauksen mukana tullut osoitteellinen palautustarra paketin päälle. Jos tarvitset uuden palautuslomakkeen, voit tulostaa sen asiakastililtäsi kohdasta "Tulosta palautuslomake".

palautuksen-tekeminen

Palautuslomake koostuu kahdesta osasta: paketin päälle liimattavasta osoitteellisesta palautustarrasta sekä pakettiin sisälle jätettävästä lähetyslistasta. Lähetyslistaan voit merkitä myös palautuksen syyn. Muista kuitenkin rekisteröidä palautuksesi myös asiakastililläsi, jotta meillä on kaikki tarvittavat tiedot esimerkiksi palautuksesi hyvitystä varten.

Huomioithan, että voit rekisteröidä palautuksesi vain tietokoneella tai sovelluksella.

Kirjattuasi palautuksen asiakastililläsi, pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäisiin tuotepakkauksiin ja laita ne ehjään sekä puhtaaseen palautuspakkaukseen. Sinun ei ole pakko käyttää Zalando-laatikkoa - tärkeintä on, että tuotteet on suojattu hyvin. Voit laittaa paketin sisään myös palautuksen syyllä varustetun lähetyslistan. Kiinnitä palautustarra paketin päälle niin, että kaikki paketin vanhat osoitetiedot peittyvät.

Usean tilauksen tuotteiden palauttaminen yhdessä paketissa

Voit palauttaa usean tilauksen tuotteita yhdessä paketissa helposti. Huomioithan kuitenkin, että kaikkien tilausten tulee olla samalta asiakastililtä tehtyjä. Kirjaa palautukset asiakastililläsi, laita tuotteet niiden alkuperäisiin tuotepakkauksiinsa ja pakkaa ne ehjään sekä puhtaaseen palautuspakkaukseen. Lisää mukaan jokaisen tilauksen lähetyslistat, joista ilmenee kaikkien yhdessä palautettavien tuotteiden tiedot. Tämän jälkeen liimaa paketin päälle yksi palautustarroista. Kiinnitä tarra niin, että kaikki paketin vanhat osoitetiedot peittyvät.

Vie paketti PostNordin tai Postin palautuspisteeseen

Voit jättää palautuksesi PostNordin tai Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin. Säilytä palvelupisteestä saamasi palautuskuitti, kunnes olet saanut palautusvahvistuksen sähköpostiisi.

Hyvitys

Palautetut tuotteet hyvitetään, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Huomioithan, että vaikka palautuksesi olisi seurantatietojen mukaan jo toimitettu meille, saattaa sen käsittely olla vielä kesken. Normaalisti palautuksen käsittely rahteineen kestää noin 2 viikkoa ja saat palautusvahvistuksen sähköpostiisi. Lisätietoa hyvityksestä löydät täältä.

Viallisen tuotteen palauttaminen

Mikäli saamasi tuote on viallinen ja haluat palauttaa sen, ilmoitathan viasta meille ennen sen palauttamista täyttämällä reklamaatiolomakkeen.

 


Etkö löydä vastausta kysymykseesi?
Ota meihin yhteyttä
CHAT

Chatbottimme on täällä apunasi.

Soita meille

Asiakaspalvelijamme auttavat sinua mieluusti.

Postilaatikko

...mutta tyylikkäämpi

Tilaa Zalandon uutiskirjeet

Hallinnoi asetuksiasi

Mistä olet eniten kiinnostunut?

Lue lisää Tietosuojasta. Voit perua uutiskirjeen tilauksen koska tahansa maksutta.