faq | Palautus & Hyvitys | Palautuksen tekeminen

Palautuksen tekeminen

Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, voit palauttaa tuotteet ilmaiseksi. Tällöin sinun tulee kirjata palautus asiakastilillesi ja liimata palautusosoitteella varustettu tarra paketin päälle. Mikäli tilauksen mukana ei tullut palautusilmoitusta, voit kätevästi tulostaa sen asiakastililtäsi palautuksen kirjattuasi klikkaamalla kohdasta "Tulosta palautuslomake".

palautuksen-tekeminen

Näin teet palautuksen:

Huomioithan, että voit rekisteröidä palautuksesi vain tietokoneella tai sovelluksella
 

Pakkaa palautettavat tuotteet laatikkoon ja kiinnitä palautuskortti laatikon päälle.
Pakkaa tuotteet huolellisesti niiden omiin alkuperäispakkauksiinsa. Tuotteiden lähetykseen voit käyttää muutakin kuin alkuperäistä Zalando-pahvilaatikkoa – tärkeintä on, että tuotteet on hyvin suojattu. Kiinnitä tarra, josta ilmenee lähetysosoite, paketin päälle. Jos käytät alkuperäistä Zalando-laatikkoa, varmista myös, etteivät vanhat osoitetiedot jää näkyviin. 

Jos haluat palauttaa usean eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, ota huomioon seuraavat seikat:

  1. Palauta tuotteet aina omissa alkuperäispakkauksissaan ja laita pakettiin JOKAISEN tilauksen palautuslomakkeet.
  2. Kiinnitä paketin päälle ainoastaan YHDEN tilauksen palautuskortti.
  3. Kaikkien palautettavien tilausten tulee olla saman asiakkaan tekemiä.

Usean tilauksen palauttaminen samassa paketissa

Voit helposti palauttaa yhdessä paketissa usean tilauksen tuotteita. Muista lisätä tuotteiden mukana paketin sisään kaikkien tilauksien palautuslomake.

Vie paketti PostNordin tai Postin palautuspisteeseen

Suurin osa K-marketeista, Matkahuolloista sekä useat R-kioskit ovat myös PostNordin toimipisteitä. Voit halutessasi tehdä palautuksen myös PostNordin pakettiautomaatin kautta. Postin palautukset tulee jättää Postin palvelupisteeseen. Säilytä palautuskuitti, jonka saat palvelupisteestä. Palautus on sinulle ilmainen – olemme maksaneet kulut puolestasi!

Hyvitys

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on rekisteröity onnistuneesti. Lisätietoa hyvityksestä löydät täältä.

 


Etkö löydä vastausta kysymykseesi?
Ota meihin yhteyttä
CHAT

Chatbottimme on täällä apunasi.

Soita meille

Asiakaspalvelijamme auttavat sinua mieluusti.

Haluaisitko 10% alennuksen? *

Tilaa uutiskirjeemme

Vastaanota uutuuksia ja tyyli-inspiraatiota Zalandolta sähköpostitse

Hallinnoi asetuksiasi

Mistä olet eniten kiinnostunut?

Lue lisää Tietosuojasta. Voit perua uutiskirjeen tilauksen koska tahansa maksutta.